امروزه بیشتر سلبریتیها برند لوازم آرایش خود را راهاندازی کردهاند، اما هر کدام از آنها اهداف متفاوتی دارند. ویکتوریا بکهام، عنصر شانس را کنار زده و در عرصه هنر و تجارت با تلاش وارد شده است. موسیقی، مد و زیبایی سه عرصهای است که او با استعداد و ذوقی که داشت، وارد شد و سپس با تلاش به بهترین آن تبدیل شد.
او بعد از موفقیتهایش در عرصه مد، وارد عرصه جدید مراقبت پوست و زیبایی شد. تولید لوکسترین لوازم آرایش در حالی که پایدار و مطابق با طبیعت زنان باشد و محصولات مراقبتی پوست، جزو اهداف این برند است.
در این مطلب قصد داریم تا داستان لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام را با هم مرور کنیم.
ویکتوریا بکهام: ورود به عرصه هنر
در سال 1997 ویکتوریا با دیوید بکهام آشنا شد و بعد از دوس ال باهم ازدواج کردند. ویکتوریا با ازدواج با فوتبالیست عنوان WAG را دریافت کرد. اما او زن قوی و مستقلی بود که در سایه دیوید به عنوان همسرش زندگی نمیکرد و در مسیر موفقیت خود گام برمیداشت.
پیش از ازدواج، در سال 1993، ویکتوریا با عضویت در گروه اسپایس گرلز، خوانندگی را آغاز کرد. کم کم متوجه شد که علاقه اصلی او پیش از خوانندگی و قبل از تاسیس لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام، دنیای مد است. از این رو در سال 2004 برند خود را تحت عنوان Jeans VB Rock ، برای راک و ریپابلیک طراحی کرد.
ویکتوریا بکهام، کتابی در دنیای مد، با موضوع توصیههایی برای استایل در سال 2006 ارائه داد. عنوان این کتاب " نیم اینچ اضافی: مو، پاشنه و همه چیز در این بین" است.
در ادامه فعالیت در دنیای مد، عینکهای آفتابی ارائه کرد و در سال 2008 با راه اندازی اولین خط لباس خود، امپراتوری برند خود را ایجاد کرد. او بعد از آن در هفته مد نیویورک تا سال 2011 حضور پیدا میکرد. ویکتوریا بکهام از عنوان همسر فوتبالیست به طراح مد تغییر عنوان داد. بعد از گذشت مدتی لباسهای طراحی شده او، برای مراسمهای فرش قرمز درخواست داده میشد.
الهام بخش ورود به عرصه زیبایی
ویکتوریا کمبود وجود لوازم آرایشی لوکس و با کیفیت و کارایی بالا را در بازار احساس میکرد. همچنین ملاقات و گفتگو با سارا کریل، از مدیران قدیم عرصه زیبایی و اشتراک آنها در فلسفه زیبایی و مراقبت از پوست باعث جرقهای شد. آنها تصمیم گرفتند محصولات زیبایی باکیفیت، با عملکرد و کارایی بالا و بدون آسیب رساندن به طبیعت تولید کنند. این محصولات تحت عنوان لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام به بازار عرضه شد.
هدف برند ویکتوریا بکهام، ایجاد احساس قدرت در زنان است. آنها زنان را برای تبدیل شدن به بهترین نسخه خودشان، تشویق میکنند. ایجاد اعتماد به نفس، زیبایی، جذاب بودن از دلایل ایجاد برند است.
همانطور که ویکتوریا با گذشت زمان و کسب تجربه و حضور در استیجهای مختلف اعتماد به نفس خود را افزایش داد، معتقد است همه افراد زمانی که تلاش کنند، با خود روبهرو شوند و رشد کنند، به اعتماد به نفس می رسند. اعتماد، بیان احساسات به نزدیکان و مهربانی از اهداف این برند عنوان شده است.
از ویژگیهای لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام، میتوان به دو مورد زیر اشاره کرد.
رنگدانههای چشمگیر و لوکس
ویکتوریا بکهام با گستره زیادی از محصولات زیبایی آرایشی برای چشم، خط تولید را آغاز کرد. علاقه اصلی او محصولات آرایشی چشم است. همچنین محصولاتی را برای صورت و لب ارائه میدهد. لوازم آرایش مخصوص لب برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام، به گونهای است که به لب ظاهری درخشان و زیبا میدهد. این محصولات علاوه بر ترکیبات مناسب، رنگدانههای پررنگ و لوکسی نیز دارند. این رنگدانهها آرایش را درخشان و جذاب نشان میدهد.
تولید لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام به صورت وگان
محصولات آرایشی ویکتوریا، با هدف آسیب نرساندن به طبیعت تولید شدند، در نتیجه در تولید آنها هیچ حیوانی آسیب نمی بیند. همچنین این مواد وگان هستند و از مواد گیاهی برای تولید آنها استفاده میشود.
روتین آرایش ویکتوریا بکهام
ویکتوریا در مصاحبهای که در آن از او درباره آرایش روزانهاش پرسیده شده بود، میگوید: «من هر روز، چه در دفتر کارم باشم و چه در خانه، آرایش میکنم.»
«قبل از هرچیزی از مرطوبکننده استفاده میکنم. سایه چشم دودی از محبوبترین سایههای من است. ابتدا از روشنترین سایه به عنوان پرایمر استفاده میکنم. سپس برای کانتور کردن از قهوهای استفاده میکنم. برای خط مژهها از آبی اسموکی با یک براش زاویهدار استفاده میکنم. از satin kajal برای وضوح بیشتر در خط مژه استفاده میکنم. این محصول از پرفروشترین محصولات لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام است. در نهایت از ریمل برای مژههایم استفاده میکنم.»
«اما نکته دیگری هم وجود دارد، کشیدن یک خط با رنگ خنثی در ردیف پایین مژه چشم، باعث درخشندگی و زیبایی چشم میشود. به این صورت که اگر حتی ساعتهای کمی خوابیده باشید، باز هم سرحال به نظر میرسید.
طی این سالها با توجه به علاقهای که به آرایش دارم، سعی کردم تکنیکهای مختلف را یاد بگیرم و الان خودم را آرایشگر نیمه حرفهای معرفی میکنم. یکی از اهداف من از تولید برند لوازم آرایشی، کمبود لوازمی بود که خودم همیشه جای خالی آنها را حس میکردم.»
«یکی دیگر از دلایلم برای راه اندازی این برند، مادرم بود. درواقع آرایش او الهامبخشcheekypush بود. در دهه 80 من آرایش کردن او را میدیدم و او بوسهای بر گونههایم با رژ لبش میگذاشت.»
سخن آخر
ویکتوریا بکهام همیشه عقیده دارد که باید برای رسیدن به هر چیزی تلاش کرد. او خانوادهاش را مهمترین هدف زندگی خود میداند. هدف او از تلاش کردن برای رسیدن به اهدافش، الگو بودن برای فرزندانش است.
موفقیت برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام، به دلیل تلاش او و حساسیتی است که در استفاده از مواد و شیوه تولید این محصولات استفاده میکند.
دیدگاه خود را بنویسید