مزایای استفاده از براش‌ های آرایشی

مزایای استفاده از براش‌های آرایشی

شما برای انجام هرکاری نیاز به ابزار مخصوصی دارید، آرایش کردن هم از این قاعده مستثنی نیست. همچنین علاوه بر تهیه لوازم آرایش اصل و باکیفیت باید از ابزارهای مخصوصی که باعث می‌شوند آرایش کردن راحت‌تر انجام شود، کمک بگیرید.

یکی از محبوب‌ترین ابزارهای آرایشی براش‌ها هستند که کاربرد بسیار زیادی دارند، اما نکته قابل توجه، مزایای استفاده از این براش‌ها است! فکر می‌کنید چرا آرایشگران حرفه‌ای همواره به استفاده از براش‌های آرایشی تاکید دارند؟ برای قانع شدن کافی است که در ادامه همراه ما باشید و از مهم‌ترین مزایای استفاده از براش‌ های آرایشی باخبر شوید.

مزایای استفاده از براش‌ های آرایشی

کمی بیشتر با براش آرایشی آشنا شوید

ظاهری آراسته و زیبا آرزوی هر کسی است، به همین دلیل خانم‌های زیادی تمایل به آرایش دارند. لازم است در نظر داشته باشید که صرفا داشتن میل و لوازم آرایشی مناسب کافی نیست، شما باید از ابزارهایی که توسط کمپانی‌های بزرگ طراحی شده‌اند کمک بگیرید تا آرایشی حرفه‌ای و زیبا داشته باشید.

براش‌های آرایشی همانند قلم موی نقاشی‌ هستند که فرچه آنها از لطافت و تراکم بیشتری برخوردار است. موهای براش آرایشی از دو نوع طبیعی و مصنوعی تهیه می‌شوند. در ساخت براش‌هایی که دارای موی طبیعی هستند از موی حیوانات استفاده می‌کنند. به همین دلیل پیشنها می‌شود برای حفظ حقوق حیوانات، براش‌هایی را که موی طبیعی دارند، خریداری نکنید.

براش‌هایی که با موی مصنوعی ساخته می‌شوند، خیلی باکیفیت‌تر هستند. الیاف براش‌های مصنوعی لطیف‌تر و طول عمر بیشتری دارد و در مقایسه با براش‌هایی که موی طبیعی دارند، مقرون به صرفه‌تر هستند.

توصیه تمام آرایشگران حرفه‌ای به خانم‌هایی که مهارت کمتری در آرایش کردن دارند، استفاده از ابزار‌های آرایشی مناسب است. در ادامه قصد داریم، مزایای استفاده از براش‌ های آرایشی را به طور کامل توضیح دهیم.

مهم‌ترین مزایای استفاده از براش‌ های آرایشی چیست؟

در این قسمت قصد داریم علاوه بر معرفی پرکاربردترین براش‌های آرایشی، مزایایی که می‌توانند برای شما داشته باشند را مورد بررسی قرار دهیم. 

براش پودری و مزایای آن

براش پودری همانطور که از اسمش مشخص است، برای به کار بردن مواد آرایشی که به صورت پودر هستند، کاربرد دارد. در ساخت این نوع براش‌ها از الیاف بلند و بسیار لطیف با تراکم متوسط استفاده می‌کنند. از براش‌های پودری برای انتقال مواد آرایشی که به صورت پودر هستند مثل پنکک، رژگونه و … می‌توان استفاده کرد.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از براش‌های آرایشی پودری، می‌توان به انتقال راحت مواد آرایشی روی پوست اشاره کرد. الیاف این براش‌ها اختصاصا برای مواد آرایشی که به صورت پودر هستند، ساخته شده‌اند. به همین دلیل کمک می‌کنند که مواد آرایشی به راحتی روی پوست صورت پخش شوند. این پخش شدن با یکنواختی قابل توجهی همراه است که کیفیت آرایش شما را بیش از قبل بالا می‌برد.

مزایای براش سایه چشم

همانطور که می‌دانید آرایش چشم‌ها یکی از حساس‌ترین قسمت‌های میکاپ صورت است. چشم‌ها در صورت از جایگاه خاصی برخوردار هستند، به همین دلیل از ابزار خاصی برای آرایش چشم‌ها استفاده می‌کنند. براش‌های سرگرد و براش‌های زاویه‌دار دو نوع پرکاربرد براش‌های سایه چشم هستند.

براش‌های سرگرد برای سایه زدن پشت پلک به صورت کامل، ترکیب رنگ‌های مختلف و محو کردن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از براش‌هایی که کمی زاویه دار هستند در گوشه چشم و کشیدن سایه به صورت خطی استفاده می‌کنند. 

کشیدن سایه با استفاده از براش‌های آرایشی با کنترل بیشتری صورت می‌گیرد که در نهایت باعث می‌شود، آرایش چشم‌ها با کیفیت بالاتری انجام شود. فراموش نکنید که هیچ ابزاری نمی‌تواند جایگزین براش‌های آرایشی سایه چشم شوند.

بیشتر بدانید: نحوه ایجاد سایه چشم مناسب و معرفی بهترین سایه چشم‌ها

براش ابرو و مزایای استفاده از آن

افرادی که ابروهای کم پشت یا نامتقارنی دارند، برای اینکه ابروهای خود را مرتب و آراسته کنند، نیاز دارند که از ابزار آرایشی مرتبطی استفاده کنند. براش‌های ابرو دارای دو سر متفاوت هستند، یک سر برای استفاده از مواد آرایشی مثل انواع صابون و ژل ابرو مناسب است و یک سر دیگر برای شانه کردن ابرو کاربرد دارد.  از دیگر مزایای استفاده از براش‌ های آرایشی ابرو می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در سایزهای مناسبی تولید می‌شوند و برای نظم دادن به ابروها به شدت مناسب هستند.

براش رژ لب و مزایای استفاده از آن

براش‌های رژ لب بسیار ظریف هستند و الیاف آن از تراکم نسبتا پایینی برخوردار است. لب‌‌ها یکی از مهم‌ترین عضوهای صورت است که باید حتما از نظر رنگی با دیگر قسمت‌های صورت هماهنگی داشته باشد. به همین دلیل لازم است در برخی موارد بعضی از رنگ‌ها با یکدیگر ترکیب شوند. با پیش آمدن همچین مواردی اهمیت استفاده از براش‌های آرایشی بسیار پررنگ می‌شود، چون ترکیب رنگ‌های پالت رژلب با استفاده از براش‌های مخصوص رژلب امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید با به کار گرفتن این براش‌های مخصوص رنگ‌های پالت خود را ترکیب کنید و به رنگ رژ مورد نظر برسید. یکی دیگر از مزایای استفاده از براش‌ های آرایشی رژلب، کشیدن خط لب، برای برجسته‌تر نشان دادن برخی قسمت‌های لب است.

مزایای استفاده از براش کانسیلر

همانطور که می‌دانید کانسیلر برای پوشاندن لکه‌های زیر چشم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. براشی که برای کانسیلر به کار می‌رود، سری گرد و تخت دارد که از موهای نرم و لطیفی ساخته شده است.

این براش‌ها به دلیل اندازه مناسبی که دارند، مواد آرایشی را فقط در قسمت مورد نظر یعنی زیر چشم‌ها و مناطقی که نیاز به برجستگی دارند، به صورت یکنواخت پخش می‌کنند و از پخش شدن مواد به قسمت‌های دیگر صورت جلوگیری می‌کنند.

از دیگر مزایای استفاده از براش‌ های آرایشی کانسیلر می‌توان به این موضوع اشاره کرد که چون مواد آرایشی کانسیلر بعد از کرم پودر مورد استفاده قرار می‌گیرد، خیلی مهم است که مرزی بین آن‌ها وجود نداشته باشد. براش آرایشی کانسیلر این امکان را به راحتی فراهم می‌کند و کانسیلر را به راحتی با کرم پودر ترکیب می‌کند.

مزایای استفاده از براش کانسیلر

کلام آخر

امروزه میکاپ بیش از همیشه تبدیل به یک تخصص شده و مانند هر تخصص دیگری، برای انجام میکاپ نیز به ابزار مناسب نیاز دارید. براش‌ها یکی از جذاب‌ترین و پر استفاده‌ترین لوازم آرایشی هستند که کاربردهای فراوانی دارند و عصای دست هر آرایشگر و میکاپ آرتیستی به حساب می‌آیند.

ما در این مطلب، به مزایای استفاده از براش‌ های آرایشی پرداختیم. براش‌های آرایشی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها مخصوص برخی از نواحی صورت است. بنابراین بهتر است پیش از خرید و استفاده از براش‌ها با آنها آشنا شوید و بدانید که هر کدام در چه زمینه‌ای می‌توانند مفید باشند.

برای اطلاع از قیمت محصولات به سایت گلوریاکارمتیک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Start typing to see products you are looking for.
Shop
0 items Cart
Wishlist
My account