10 مورد از معروفترین آرایشگرهای دنیا چه کسانی هستند؟

10 مورد از معروفترین آرایشگرهای دنیا

به نظر شما یکی جذاب‌ 10 مورد از معروفترین آرایشگرهای دنیا چه کسانی هستند؟ جذاب ترین موضوعات روز دنیا چیست؟ اگر در یک کلمه بخواهیم جواب دهیم آن جواب این است «زیبایی». زیبایی یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه تمام مردم با هر سنی است. مردم هر روزه در مورد اینکه چطور می‌توانند زیباتر شوند به تحقیق و جستجو می‌پردازند. یکی از مولفه‌هایی که می‌توان به‌وسیله آن زیباتر شد، داشتن آرایشگری حرفه‌ای است. از این رو در این مطلب می‌خواهیم به معرفی 10 مورد از معروفترین آرایشگرهای دنیا بپردازیم، پس در ادامه همراه ما باشید تا بدانید چه افراد مشهورترین آرایشگرهای دنیا هستند!

همچنین شما می توانید برای اطلاع از بهترین میکاپ آرتیست‌های دنیا می توانید روی لینک لینک کلیک کنید.

10 مورد از معروفترین آرایشگرهای دنیا چه کسانی هستند؟

اگر از استایل خود ناراضی هستید، در اولین قدم می‌توانید به آرایشگری حرفه‌ای مراجعه کنید تا با کمک او بتوانید استایلی شیک و زیبا برای خود بسازید. یک گروه از افرادی که می‌توانند معیارهای زیبایی را تعیین و آنها را جابه‌جا کنند، آرایشگران هستند.

به همین خاطر در ادامه به معرفی 8 نفر از معروف‌ترین و حرفه‌ای‌ترین آرایشگران می‌پردازیم که مرزهای زیبایی را تغییر داده‌اند.

1.اوریبه (Oribe)

نفر اول این لیست که شخصی بسیار معروف در حرفه خود است آقای اوریبه است. این آرایشگر بزرگ در ساحل میامی در آمریکا سکونت داشت و به کار مشغول بود. افراد برای بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای این شخص از چند مدت قبل باید وقت رزرو کنند تا بتوانند به آرایشگاه او وارد شوند.

اشخاصی که به اوریبه مراجعه می‌کنند باید بدانند که تنها کوتاهی مو ۴۰۰ دلار می‌تواند برایشان هزینه داشته باشد، اما نکته‌ای باید ذکر کرد این است که دستمزد بسیار گران این مرد به‌دلیل شهرت او در بین ستاره‌های دنیای موسیقی و سینما است.

از سوپر استارهای مشهوری که مشتریان ثابت سالن آرایشی وی هستند می‌توان ریحانا و بریتنی اسپیرز را نام برد. همچنین اشخاصی مثل اسکارلت جوهانسون، جنیفر لوپز، اولیویا وایلد، ژانویه جونز، پنه‌لوپه کروز، آن هاتاوی و میلا کونیس از دیگر مشتریان اوریبه هستند.

اوریبه با هنر بسیار شگفت‌انگیزی که در استایل موها داشت، موجب شهرت سوپر مدل‌های معروف دنیا شد.

10 مورد از معروفترین آرایشگرهای دنیا چه کسانی هستند؟

2.هری جاش

دومین نفر از لیست معروف‌ترین آرایشگرهای دنیا کسی نیست جزء هری جاش. هری آرایشگری بسیار حرفه‌ای است و در نیویورک فعالیت می‌کند. سالن زیبایی که او در آن مشغول به کار است Serge Normant نام دارد. 

هری ۵۰۰ دلار برای هایلایت و ۴۰۰ دلار برای کوتاهی از مشتریان خود دریافت می‌کند. برخی از معروف‌ترین مشتریان او عبارتند از: ناتالی پورتمن، اما رابرتز، جنیفر گارنر، هیلاری سوانک، رنی زلوگر، تینا فی، کریستن ویگ، آماندا سیفرید، کامرون دیاز، بوندشن و غیره. او دارای خط تولید معروف‌ترین ابزار آرایش مو در دنیا است.

3.مارک تاونسند

مارک تاونسند استایلیست موی بسیار بزرگی است که در نیویورک مستقر است. برای دریافت خدمات مربوط به استایل موها حتماً باید از قبل وقت رزرو کرد؛ در غیراینصورت نمی‌توان از هنر بی‌نظیر این آرایشگر بهره‌مند شد.

مارک حداقل ۳۰۰ دلار برای کوتاهی مو هزینه دریافت می‌کند. برخی از معروف‌ترین مشتریان وی شامل جسیکا بیل، مگی جیلنهال، کیت بلانشت، لی مشل، مینکا کلی و غیره. مارک کارنامه درخشانی دارد و از 15 سالگی موهای اشلی اولسن و مری کیت را آرایش می‌کرده است.

4.اندی لکامپت

اندی لکامپت در لس‌آنجلس سکونت دارد و سالن آرایشی وی به نام خود اوست. برخی از مشتریان مشهور او شامل کیت هلمز، مگان فاکس، دمی مور، مدونا، پنه‌لوپه کروز و ریس ویترسپون است. اندی لکامپت بیشتر به‌عنوان آرایشگر قدیمی مدونا در بین مردم شناخته شده است.

5.ماری رابینسون

ماری رابینسون یکی از معروف‌ترین آرایشگرهای دنیا است که در نیویورک سکونت دارد و سالن آرایشی با نام خودش در این شهر دارد که برای مراجعه به آنجا لازم است از سه هفته تا یک ماه قبل وقت رزرو کنید. او برای استایل موها از ۲۰۰ دلار برای کارهای ساده‌تر تا ۳۰۰ دلار برای موارد پیچیده‌تر دریافت می‌کند.

کریستن استورات، میشل ویلیامز، داکوتا جانسون، ماریسا بومی و نائومی واتس از مشتریان بسیار معروف او هستند. مهارت بی‌نظیر این استایلیست معروف سبب شده است تا هنرمندان برای استایل مناسب مراسم‌های بزرگ و فرش قرمزها به سالن او مراجعه کنند.

6.تریسی کانینگهام

تریسی ساکن بورلی‌هیلز در کالیفرنیا است و برای رفتن به سالن او حتماً باید وقت رزرو کرد. این استایلیست معروف برای رسیدگی به موهای مشتریان حدود ۳۲۵ دلار دریافت می‌کند. سالن او به نام Civic Center نامگذاری شده است.

مشتریان معروف تریسی شامل جنیفر لوپز، اما استون، کامرون دیاز، درو بریمور و امی آدامز هستند. تریسی کانینگهام دارای شعار مخصوص به خود است «من با همه مشتریانم برابر رفتار می‌کنم.» آثار این استایلیست معروف جلد مجلاتی نظیر W, Instyle, Allure و غیره را زینت کرده است.

تریس کانینگهام درباره استایل و رنگ موها جمله معروفی دارد «رنگ باید طبیعی باشد و نمایانگر موهایی باشد که در جوانی داشته‌اید.»

7.هیرو هاراگوچی

هیرو هاراگوچی هفتمین نفر از لیست بهترین استایلیست‌های دنیا است. این طراح معروف در شهر نیویورک در آمریکا مستقر است. کوتاهی مو در سالن او تا ۳۰۰ دلار هزینه در بر دارد. از افراد مشهوری که به سالن او مراجعه می‌کنند، می‌توان لیزا کودرو و را وانگ را نام برد.

هیرو هاراگوچی به‌علت توانایی تشخیص بسیار قوی در چالش‌های مختلف مو به‌عنوان دکتر مو در بین مردم شناخته شده است.

8.تد گیبسون

تد گیبسون هم از معروف‌ترین آرایشگرهای دنیا است. به‌دلیل شهرت بسیاری که در بین هنرمندان و افراد مشهور در طراحی دارد، دستمزد بالایی حدود ۹۵۰ دلار برای کوتاهی و طراحی موها دریافت می‌کند.

آنجلینا جولی، میلا کونیس، اشلی گرین، آن هاتاوی از معروف‌ترین مشتریان این استایلیست معروف هستند. تد از تاثیرگذارترین اشخاص هفته‌های مد نیویورک در پاییز و بهار است و برای برخی از برندهای طراح مد آمریکایی استایل طراحی می‌کند.

تد گیبسون

نتیجه گیری

یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی که هر روز با آن سروکار داریم زیبایی است. این موضوع به حدی برای تمام اقشار مهم شده که تبدیل به دغدغه‌ای فراگیر در بین مردم شده است. از این رو در این مطلب به معرفی 8 نفر از معروف‌ترین آرایشگرهای دنیا پرداختیم تا با معیارهای زیبایی از دیدگاه آنها آشنا شوید.

برای اطلاع از قیمت محصولات به سایت گلوریاکارمتیک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Start typing to see products you are looking for.
Shop
0 items Cart
Wishlist
My account