معروف‌ ترین فروشگاه‌های آرایشی دنیا را بشناسید

معروف‌ ترین فروشگاه‌های آرایشی دنیا را بشناسید

یکی از مشکلاتی که ممکن است در حین سفر با آن مواجه شوید، فراموش کردن لوازم آرایش است. اگر سفر شما داخلی باشد به احتمال زیاد دغدغه کمتری برای پیدا کردن فروشگاه لوازم آرایشی دارید. اما در سفرهای خارجی ممکن است به دلیل عدم تسلط به زبان‌های محلی برای خرید محصولات مورد‌نیاز خود با مشکل مواجه شوید. برای اینکه نگرانی در مورد خرید هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی نداشته باشید، در ادامه معروف‌ترین فروشگاه‌های آرایشی دنیا را معرفی می‌کنیم. برای آشنایی با این فروشگاه‌ها با ما همراه باشید. 

11 مورد از معروف‌ ترین فروشگاه‌های آرایشی دنیا را بشناسید

فروشگاه Bluemercury

فروشگاه اینترنتی Bluemercury گنجینه‌ای کامل برای علاقه‌مندان به زیبایی است. می‌توانید لوازم آرایشی آزمایش شده و برندهای نوظهور را در این فروشگاه پیدا کنید. عرضه طیف وسیعی از محصولاتی که توسط متخصصان زیبایی و مراقبت از پوست به دقت انتخاب شده‌اند به شما اطمینان می‌دهد که خریدی امن را تجربه خواهید کرد. اگر ترجیح می‌دهید از محصولات مراقبت از پوست ارگانیک استفاده کنید، محصولات دارای گواهی تایید و گیاهی را در اولویت قرار دهید. 

معروف‌ ترین فروشگاه‌های آرایشی دنیا را بشناسید

فروشگاه Nordstrom

مجموعه‌ای جامع از محصولات زیبایی لوکس در فروشگاه Nordstrom عرضه می‌شود؛ بنابراین، هرگز از جستجوی محصولات احساس خستگی نخواهید کرد. طیف گسترده‌ای از محصولات مختلفی آرایشی و مراقبت از پوست در این فروشگاه برای مصرف‌کنندگان وجود دارد. محصولات مراقبت از پوست انحصاری این مجموعه بهترین گزینه برای افرادی است که در رویای داشتن پوستی شاداب و زیبا هستند.

فروشگاه Sephora

یکی دیگر از معروف‌ترین فروشگاه‌های آرایشی دنیا Sephora است. اغلب افراد هنگام خرید تصور می‌کنند تفاوتی بین فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم آرایشی وجود ندارد و آنها می‌توانند خرید را از هر مکانی انجام دهند. اما این تصور کاملا اشتباه است. همانطور که خرید آجر و ملات بی‌کیفیت می‌تواند ساختمان را از پی نابود می‌کند، خرید محصولات رده پایین از فروشگاه‌های گمنام سلامت و شادابی پوست شما را به خطر می‌اندازد. Sephora یکی از فروشگاه‌های آنلاین و معتبر است که می‌توانید بدون دغدغه محصول عالی بخرید. دسته‌بندی محصولات در این فروشگاه، خرید سری و راحتی برای شما فراهم می‌کند. 

فروشگاه Follain

ماموریت و هدف Follain کافی است تا برندهای عرضه شده در آن ارزش خرید داشته باشد. کیفیت بالای محصولات این کمپانی سبب خواهد شد که بارها و بارها از آن خرید کنید.  این مجموعه ارتباطی مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده ایجاد می‌کند. در نتیجه، می‌توانید از سلامت، ارگانیک، غیرسمی و ایمن بودن لوازم آرایشی و بهداشتی این فروشگاه مطمئن باشید.

فروشگاه Ulta

یکی دیگر از معروف‌ترین فروشگاه‌های آرایشی دنیا که می‌توانید برای خرید محصولات باکیفیت به آن اعتماد کنید Ulta است. طیف گسترده برندهای موجود در Ultaو قیمت‌های آن، این مجموعه را به بهترین فروشگاه آنلاین تبدیل می‌کند. می‌توانید محصولات معتبرترین برندهای جهان را در این فروشگاه پیدا کنید. مطمئن باشید برای خرید عطرهای دیور، بادی اسپلش‌های ویکتوریا سکرت و رژهای ماندگار میبلین با مشکل مواجه نمی‌شوید. 

فروشگاه Anthropologie

شاید فروشگاه Anthropologie اولین جایی نباشد که هنگام خرید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست به ذهن شما خطور می‌کند، اما بخش زیبایی و تندرستی این فروشگاه چیزی نیست که بتوانید آن را نادیده بگیرید. محصولات متنوعی از برندهای معروف مانند Supergoop و Sigma تا برندهای مستقل کوچک‌تر و خطوط دوستدار محیط زیست اینجا عرضه می‌شود. Anthropologie مکان مناسبی برای کشف محصولات جدید است.

فروشگاه The Detox Market

این فروشگاه به عنوان یک پاپ- آپ فعالیت خود را  در لس آنجلس شروع کرد، از آن زمان به فروشگاهی مطمئن برای محصولات زیبایی با منابع پایدار، تمیز و ارگانیک تبدیل شد. همه محصولات عرضه شده در The Detox Market توسط تیم متخصص آن بررسی شده است، زیرا کمتر از دو درصد از برندهای آرایشی در واقع “آزمون” کیفیت را گذرانده‌اند. فهرست مواد اولیه ممنوعه ارائه شده در فروشگاه Detox Market نشان می‌دهد که تیم قدرتمند آن سعی می‌کند آنچه که می‌فروشند نه تنها برای بدن شما، بلکه برای محیط زیست نیز کاملا بی‌خطر است.

فروشگاه Glossier

برای اینکه بتوانید محصولات آرایشی و بهداشتی مطمئن استفاده کنید خرید از معروف‌ترین فروشگاه‌های آرایشی دنیا تنها انتخاب است. در حالی که هیچ فروشگاه آنلاینی با فروشگاه‌ گلوسیر قابل مقایسه نیست، زیرا این فروشگاه استارتاپ موفقی برای دسترسی عمومی به برترین برندهای آرایشی است. مجموعه‌ کاملی از محصولات زیبایی این فروشگاه نقطه شروعی عالی برای کشف طیف منحصربه‌فرد لوازم آرایشی و مراقبت از پوست است.

 فروشگاه All Beauty

فروشگاه All Beauty در سال 2004 راه اندازی شد و سایتی برای محصولات زیبایی با تخفیف است. این سایت که برای خریداران باهوش ایده‌آل است، در این فروشگاه بهترین برندهای آرایشی و زیبایی از عطر و مراقبت از پوست گرفته تا مراقبت از مو با کمترین قیمت ممکن به فروش می‌رسد.

فروشگاه Asos

در اغلب موارد فروشگاه Asos به عنوان مقصدی مناسب برای مد و فشن شناخته می شود. اما اکنون مجموعه‌ای از محصولات زیبایی نیز در آن عرضه می‌شود. محصولات آرایش و مراقبت از پوست شامل رژ لب، هایلایتر و خط چشم‌های ضد آب برخی از محصولات این مجموعه هستند. محصولاتی از تعدادی برندهای برجسته از جمله اسمش باکس، بابی براون، کلینیک و ایلاماسکا را نیز به فروش می‌رساند.

فروشگاه Beauty Bay

بیش از یک فروشگاه معمولی، Beauty Bay مملو از آموزش‌های آرایش، گزارش‌ها و بررسی محصولات آزمایش شده است. بیش از 10000 محصول از بهترین برندهای بریتانیا و بین المللی در این فروشگاه عرضه می‌شود. برندهای Illamasqua، Sigma و Anastasia Beverly Hillsسبب شده که هیچ مصرف‌کننده‌ای دست خالی از این سایت خارج نشود. نوار پیمایش در بالای سایت به شما کمک می‌کند هر آنچه را که نیاز دارید راحت پیدا کنید.

فروشگاه Beauty Bay

سخن پایانی 

مراقبت از پوست یکی از مهم‌ترین بخش‌ها است. نمی‌توانید انتظار داشته باشید که با استفاده از محصولات غیرارگانیک و ناسالم پوستی جوان، شاداب و زیبا داشته باشید. با توجه به اینکه، برندهای تقلبی زیادی در بازار وجود دارد دغدغه اصلی کاربران دسترسی به محصولات باکیفیت با قیمت کم است. تنها راهی که می‌توانید برای خرید ایمن استفاده کنید شناخت معروف‌ترین فرشگاه‌های آرایشی دنیا است. در این فروشگاه‌ها، مجموعه‌ای از معتبرترین برندها به فروش می‌رسد. اغلب این فروشگاه‌ها آزمایش‌های کیفی بسیار دقیقی برای اطمینان از سلامت محصولات انجام می‌دهند. 

برای اطلاع از قیمت محصولات به سایت گلوریاکارمتیک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Start typing to see products you are looking for.
Shop
0 items Cart
Wishlist
My account