docolor-boom-48-colours-eyeshadow-palette

پالت سایه چشم 48 رنگ BOOM دوکالر

5/5

پالت سایه چشم 48 رنگ BOOM دوکالر پالتی بی نظیر با رنگ های متنوع است که نیاز شما را به تمامی رنگ ها برای انجام هر گونه آرایش چشم پوشش می دهد.

تومان1,012,000

1 عدد در انبار

پالت سایه چشم 48 رنگ BOOM دوکالر

یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش صورت، آرایش چشم است که زیبایی افراد را دو چندان می‌کند. بنابراین، سایه چشم و سایر ابزار آرایشی مربوط به آرایش چشم، یکی از لازمه‌های هر فرد علاقه‌مند به آرایش است. به همین دلیل بسیاری از بانوان به‌دنبال تهیه سایه چشم با کیفیت و کاربردی هستند که بتوانند انواع آرایش‌های چشم را امتحان کنند.

پالت سایه چشم 48 رنگ BOOM دوکالر، یکی از بهترین پالت‌های سایه چشم است که با تنوع بسیار رنگ‌های آن و کیفیت بسیار بالا، امکان اجرای انواع سایه چشم‌ها را به شما می‌دهد و شما را از خرید پالت‌های متعدد یا رفتن به سالن‌های آرایش بی‌نیاز می‌کند. در ادامه، با خصوصیات و نحوه خرید این محصول کاربردی آشنا خواهید شد.

خصوصیات پالت سایه چشم 48 رنگ BOOM دو رنگ دو کالر

پالت سایه چشم 48 رنگ BOOM دوکالر، دارای 48 رنگ با کیفیت و با شدت رنگ بالا است که می‌توانید انواع سایه‌های چشم با هر رنگ و سبکی را با این پالت بدون نیاز به رفتن به آرایشگاه امتحان کنید. همچنین این رنگ‌ها به‌خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند و نمایی بسیار حرفه‌ای و تمیز را ایجاد می‌کنند.

این پالت دارای انواع رنگ‌های مات و این و طیف رنگی بسیار متنوع است که شما را از خرید هر گونه سایه چشم دیگر بی‌نیاز می‌کند و تمامی رنگ‌های مورد نیاز برای اجرای هر سایه چشم را یکجا خواهید داشت.

ترکیبات به‌کار رفته در ساخت رنگ‌های این پالت، ایمن و سالم هستند و هیچ‌گونه حساسیتی برای استفاده‌کنندگان ایجاد نمی‌کنند. با توجه به رضایت بالای مصرف‌کنندگان، به جرئت می‌توان گفت که پالت سایه چشم 48 رنگ BOOM دوکالر یکی از بهترین پالت‌های سایه چشم این برند است و با آن می‌توانید انواع سایه چشم دودی، سایه چشم‌های نئون و فانتزی و حتی مدل‌های ساده و کلاسیک سایه را امتحان کنید.

می‌توانید از رنگ‌های این پالت به‌عنوان خط چشم نیز استفاده کنید. رنگ‌های موجود در این پالت شدت رنگ بسیار بالایی دارند، اما با نم‌دار کردن براش‌های سایه می‌توان شدت رنگ‌ها را باز هم بیشتر کرد و خط چشمی بسیار چشمگیر در طرح‌های مختلف کلاسیک یا گرافیکی اجرا کرد که جلوه‌ای بسیار چشم‌نواز به چشمان شما می‌بخشد.

ماندگاری رنگ‌های این پالت بسیار بالا است که این پالت را تبدیل به انتخابی مناسب برای استفاده‌های حرفه‌ای در سالن‌های آرایشی و یا استفاده شخصی برای مهمانی و مجالس می‌کند. ضد آب بودن رنگ‌ها باعث ماندگاری بالا و نماسیدن رنگ‌ها در اثر تعریق می‌شود. بنابراین در خرید این پالت برای انجام آرایش‌های مهم در روزهای مهمانی و جشن، شک نداشته ‌باشید.

نحوه خرید محصول

پالت سایه چشم 48 رنگ BOOM دوکالر، در سایت گلوریا موجود و قابل سفارش است.گلوریا نمایندگی برند دوکالر در ایران است که محصولات آرایشی دوکالر را به‌صورت اورجینال و با بهترین قیمت به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. برای خرید و دریافت سفارش خود درب منزل، همین الان می‌توانید از سایت گلوریا اقدام کنید تا محصول را در اسرع وقت پس از ثبت سفارش دریافت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت سایه چشم 48 رنگ BOOM دوکالر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولاتـــ مرتبط

RELATED

تومان149,000
5/5
تومان99,000
5/5
تومان139,000
5/5
تومان499,000
5/5